Kurser

 

Du kan gå kurser på Eolshälls 4H-gård.

Vi har kurser i ridning, odling, hoppning med kaniner

och kurser om hur man tar hand om djur.

Du måste vara medlem hos oss för att gå kurserna.

Du måste anmäla dig till den kurs som du vill gå.

Det kostar 50 kronor att avboka en kurs.

Du måste avboka senast två veckor innan

kursen börjar. På antribe kan du se alla våra kurser.

På antribe kan du bli medlem.

Om det är för få anmälda på

en kurs kommer vi att avboka kursen.