Hitta hit
När du kör bil till oss måste du parkera ovanför backen.
Bara färdtjänst och leveranser får köra ner till gården.
Om du ska åka kommunalt till oss
ska du åka till Axelsbergs tunnelbanestation.
Sen går du ut till vänster utanför ingången
och går genom centrum.
När du kommer till Hägerstens allé
går du till vänster.
Gå på Hägerstens Allé
tills du kommer till Eolshällsvägen.
Det finns en backe vid slutet av Eolshällsvägen.
Gå ner för den.
Gå till höger när du har gått ner för backen.
Öppettider
Djuren finns att se i hagarna alla dagar kl.09:00-16:00
Kontakt
Telefonnummer:
0760225221
E-postadress:
Adress:
Eolshällsvägen 10
12937 Hägersten
