Vi vaktar din kanin
Vi tar hand om din kanin när du reser bort.
Vi tar bara emot kaniner som är vana att bo utomhus.
Din kanin måste vara frisk när du lämnar den till oss.
Det är bra att du vaccinerar kaninen
innan du lämnar den hos oss.
Lämning och hämtning
Lämna och hämta din kanin på vardagar
mellan klockan 8.30-18:30 och
klockan 8:30-15:30.
När det är lov eller helg kan du hämta
och lämna mellan klockan 11:00-16:00.
I juli är vi på gården klockan 10:00-15:00
Du skriver vilken tid du vill lämna och hämta i bokningen.
Bokning
Vi skickar ett avtal till dig.
Du ska skriva på avtalet och
skicka tillbaka avtalet till oss.
När vi har fått avtalet är bokningen bekräftad.
Om du skickar in avtalet sent kan vi inte lova
att din plats finns kvar.
Du måste ta hem din transportbur och matskål
när du lämnar kaninen.
I stallet är det samma temperatur som utomhus.
Ring eller skicka e-post till oss om
du vill ha hjälp att boka kaninhotell
