Om föreningen Kungshaga 4H

Kungshaga 4H-klubb drivs av den ideella föreningen Kungshaga 4H som bildades 2018. I styrelsen sitter Johnny Olsson (ordförande), Maria Rydlöv (sekreterare), Hanna Frostander (kassör), Jessika Malmström (ledamot), Ebba Niebel (ungdomsrepresentant) och Isabella von Bodungen (suppleant). Föreningens firmatecknare är Hanna Frostander och Maria Rydlöv.

Protokoll från årsmöten och konstituerande mötesprotokoll kan du läsa i PDF-format nedan:

Stötta Kungshaga 4H!

Eftersom Kungshaga 4H är en ideell förening är vi beroende av stöd och gåvor för att kunna fortsätta bedriva vår klubbverksamhet.Föreningens bankgironummer är 5302-0111, Swish är 123 47 815 71.

Förutom ekonomiska bidrag tar vi gärna emot begagnade leksaker, spel, barnfilmer och liknande. Just nu söker vi särskilt efter käpphästar för att kunna anordna käpphästtävlingar som medlemsaktivitet.

Om ni har möjlighet att bidra på något sätt vore vi mycket tacksamma om ni tar kontakt med oss på kungshaga@4h.se.

Foto från stormötet 2018

swish